onsdag 16 oktober 2013

JÖSSES...



... va han har växt lille Ivan! Ni kommer väl ihåg honom, den lille schäferplutten, som jag fick uppfostrat lite för ett tag sedan?

Jo, nog har han växt alltid. Men jag fick allt säga till honom på skarpen att han skulle uppföra sig!

Lillmatten visar att hon visst kan slå kullerbytta!

Ivan har börjat skolan och klarade 1a klass (valpkursen) galant. Nu pluggar han, matten och hussen vidare vidare i 2an.
Här ser ni hur bra Ivan, hans matte, lillmatte, lillhusse och jag tränar tillsammans!

Men nu ska ni få se nåt riktigt mystiskt... 
         Vem/vad döljer sig här?

Undrande hälsningar från
BELLA





4 kommentarer:

  1. Åh, va bra att ni kan träna tillsammans! Det är mycket roligare då... Kramis!

    SvaraRadera
  2. Mycket roligare! Men det va inte särskilt svårt för mig för jag kan ju så mycket ;)

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att Ivan har dig att träna med, för annars skulle han säkert gå miste om så mycket :)

    SvaraRadera
  4. Det är viktigt att vi som är äldre lär de små, även om de är större än oss hur de ska uppföra sig!
    Duktig han är som klarade 1:a klass!

    Nospussar

    SvaraRadera