söndag 29 juni 2014

HEMMA IGEN!

Vill bara tala om att Matte och jag är återförenade igen. Jag har haft det hur bra som helst hos Ronja med matte och husse. Ronjas husse snarkar lika högt som jag så därför lade jag mig i hans säng när natten kom. Mmm, vi snarkade ikapp ;)

Matte meddelar att hon oxå haft det jättebra. Kolla bara:
På fredagen var det kalas för 

den här lille gossen som är Mosters barnbarnsbarn!

Och på lördag var det dax för bröllop.
Matte har snyggat till sig!. Det är knappt jag känner igen na'!

    Brudparet ...


... sa JA i Djurö kyrka!

Lite "bus" gjorde Matte och Moster hemma hos brudparet.
Utanför entrén stod denna skylt, 

på deras ytterdörr hängde den här, 

inne väntade det här...

och 50 ballonger väntade innanför sovrumsdörren!

Jag blev sådär superduperjättejätteglad, ni vet, när Matte kom och hämtade mig. Jag kröp nästan ur skinnet. Sedan släppte jag inte henne med blicken på hela söndagskvällen. För tänk om hon hade fått för sig att sticka iväg igen. Men det var lugnt. Lite fotboll framför TVn sedan var det en ganska trött Matte som kröp i säng! Det tar på krafterna att festa i Huvudstaden!

Nöjda och glada hälsningar från
BELLA och Matte

6 kommentarer:

  1. Åh så fint piffat det var till brudparet :D Och nog förstår jag att du blev glad när matte äntligen kom, men att snarka ikapp med en snarkarvän är inte fy skam det heller egentligen, hihi.

    SvaraRadera
  2. Så fint de gjort till brudparet och så fina de var! Grattis till lillkillen så här i efterskott!
    Visst är det skönt när man får hem sin matte igen för hur bra man än har det är allt som bäst när man är hos den man ska!
    Oj höll på att glömma: din matte var jättefin!

    Nospussar

    SvaraRadera
  3. Så fin din matte var, tur att man inte behöll henne där i huvudstan!!
    Brudparet blev nog väldigt glada över hur fint man gjort och hur både skojigt och vackert man busat. :D
    Dom var minsann väldigt fina dom också.

    Tror jag det, att du inte släppte matten med blicken när hon väl kommit hem igen. ;)
    Kasper

    SvaraRadera
  4. Vilken tur hon inte smet igen. Men det verkar som både du och matte haft det jättekul.

    SvaraRadera
  5. Nog hade väl du kunnat vara brudnäbb när dom gifte sig! Det hade säkert uppskattats enormt! Och tänk om du hade följt med brudparet hem och hoppat upp i sängen... Kramis!

    SvaraRadera
  6. Du kunne fått vært med i bryllup da! Spørs om du må lage ditt eget ...

    SvaraRadera